Συλλογιστική Ανάδραση
CLIP.jpg

Παιδιά, τώρα που οι ομάδες σας ολοκλήρωσαν τη δημιουργία του φυλλαδίου για τους Βορεοχωρίτες, είναι ώρα να γίνεται όλοι μία μεγάλη ομάδα και να ασχοληθείτε με μια δραστηριότητα που σίγουρα θα σας αρέσει.

Τι είδους είναι, όμως, αυτή η δραστηριότητα;
Πρόκειται για μια δραστηριότητα κατά την οποία θα μπορείτε να βρείτε πόσο ηλεκτρικό ρεύμα μπορεί να παράγει μια ανεμογεννήτρια σε διαφορετικές συνθήκες. Η δραστηριότητα αυτή βασίζεται σε ένα πρόγραμμα σαν ηλεκτρονικό παιχνίδι, που ονομάζεται προσομοιωτής αιολικής ενέργειας.

Τι είναι ο προσομοιωτής αιολικής ενέργειας;
Γενικά, προσομοίωση είναι μια διαδικασία που μιμείται μια πραγματική κατάσταση. Για παράδειγμα οι πιλότοι πριν πετάξουν με πραγματικό αεροπλάνο, μπαίνουν σε ένα προσομοιωτή πτήσης, δηλαδή μια συσκευή που μιμείται μια αληθινή πτήση με ένα αεροπλάνο. Έτσι, οι πιλότοι προπονούνται, πριν αρχίσουν να πετούν πραγματικά.
Κατ’ επέκταση, ο προσομοιωτής αιολικής ενέργειας μιμείται μια ανεμογεννήτρια και μας δείχνει πόση ενέργεια μπορεί να παραχθεί, ανάλογα με την τοποθεσία και την ένταση του ανέμου, τον τύπο της ανεμογεννήτριας και το ύψος της.

Για να μάθετε, πώς θα χρησιμοποιήσετε τον προσομοιωτή αλλά και για ανοίξετε το πρόγραμμα πατήστε εδώ!

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License